these times are hard, they're making us crazy

alltså, den här veckan har nog allt som kan hända, hänt. har varit så sjukt trött, både i kropp & själ och på allt annat och jag behöver verkligen den här dagen till att vila. är så glad över att det finns så fina människor runt om mig iallafall, medans andra är helt respektlösa. jag har helt klart världens finaste vänner! nu är jag hemma efter en vecka igen ungefär. har sovit över hos lina i flera dagar och det har varit så mysigt! vi har ju knappt träffats nånting de senaste månaderna! nu i veckan kommer både pappa och mamma hit. lina fyller år och jag startar jobbveckan rätt slappt.


ni tre är helt klart världsbäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0