skjuter du mig så blir jag glaaad

ååh, idag är jag så jävla trött. så trött att jag inte ens orkar gå och lägga mig! allt har varit skit sen första sekunden på jobbet typ och ingenting har fungerat som det ska. skrev en arg "jag-orkar-inte-krångla-längre-jag-ger-upp"-lapp till rickard och hoppas han kan hjälpa mig imorgon. ni ska veta hur många arga gäster man har fått tagit emot, vilken röra det har varit i mitt huvud, "min hjärna är helt rutten" och hur många gånger jag ville gråta. allt för att kortterminalerna, kassasystemet, servarna och internatanslutningen varit bajs hela dagen. JAJA, hejhooopppp nus ka jag gråta och försöka sova och hoppas på en bättre dag imorgon. hoppas förfan att allt löst sig för jag jobbar stäning ända till söndag och orkar inte med fler jobbiga kvällar. tjoooooo

Kommentarer
Postat av: Sophie

Lilla bananen då :( Vi hade samma problem förra veckan, eller, från förra veckan till denna för här ute på "landet" kommer inte hjälpen på en gång.. typiskt :p

2011-07-16 @ 15:24:35
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0