jag ska sova i väntan på hösten

alltså, under min semester sov jag knappt längre än till nio en ända dag! sen jag har börjat jobba igen har jag gått upp klockan ett varje dag. ah, förutom när jag börjar jobba halv åtta på morgonen såklart. vafan är grejen? det är helt omöjligt att gå upp hyfsat tidigt! man mår fan skit av att sova för länge. jobbar jag stängning ser mina dagar ut såhär; sova till ett, halv två. äta "frukost", duscha & fixa sig och sedan iväg till jobbet. kommer hem vid ett och somnar runt två. nästa dag ser likadan ut. bara för det längtar jag så jävla mycket till hösten! mina känslor kommer alltid sådär plötsligt. nämen, alltså ärligt. ÅÅÅÅÅÅH, jag älskar hösten så mycket mer än sommar, vår och vinter. när alla blir höstdeppiga så blir jag lycklig. jag älskar att ta promenader bland höstlöv, känna doften utav riktigt blöt och kylig lyft, vira en halsduk runt halsen och bära vantar, tända ljus mitt på dagen och värma sig på nåt mysigt cafe i haga, baka en äppelpaj för att äpplena är så jävla goda på hösten och sleva den till någon mysig film! kan vi inte bara hoppa över augusti? i höst ska jag skära bort mina ögonlock om jag fortsätter sova såhär länge.




Kommentarer
Postat av: fia

Fina människa. Snart är de höst o innan de träffas vi hi har skoj.<3

2011-07-14 @ 23:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0