i wasn't ready to loose you

Är kattvakt i helgen så jag befinner mig just nu hos Lina. Har gått på stan en sväng idag och köpte en kavaj och fryspizza. Det är seriöst så jävla gott. Med massa vitlöksdressing på. MHMM! En kall cola i burk, alltså COPPE och lite godis efter det kommer göra den här kvällen underbar. Imorgon har jag tagit på mig en öppning för Simon, på min lediga helg, eftersom jag tagit ledigt ett par dagar så tänkte jag vara snäll och ta tillbaka ett skift iallafall. Kommer nog vara riktigt köttigt imorgon, men det blir roligt. Lönehelg och barnfamiljer. Jippi. Fattar inte hur jag ska klara mig utan Lina i Göteborg senare i vår, i flera flera veckor. Det känns jobbigt att hon bara är borta i en vecka. Nathalie har lovat att ställa upp som syster. Men ändå. Jag kommer sakna att ha dig nära, Linis. Nej, nu ska Molly och jag äta pizza.

Kommentarer
Postat av: Lina

2011-03-01 @ 18:47:16
URL: http://linabakar.blogg.se/
Postat av: Lina

men sweetnose, jag kommer sakna dig med juu.



appropå den där vitlöksdressingen. vi började undra vem utav oss som hade köpt den men vi kom fram till att ingen utav oss köpt den och stog som två frågetecken. Sen såg jag en gammel pizzakartong under diskhon och dåå förstod jag att det såklart var lilla anna som var tvungen att götta te pizzan lite ;D den är btw typ slut nu.



puss <3

2011-03-01 @ 18:49:58
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0