party in my head

godmorgon! nu kör jag mina sista skift innan jag dansar in i min lediga helg och idag får jag sällskap av lisen igen, efter hennes semester. så nu är allt som vanligt igen och pernilla kommer vi knappt se skymten utav på ett år eller så. igår var vi på lotta på liseberg och såg september, eric saade och tomas ledin, haha. sen åkte vi till jobbet (som alla andra efter lotta) och åt lite. flörtade med personalen i kassan och fnittrade hela tiden. jättejobbiga :D
nä, nu är det dags att göra sig lite vackör här. pusselipusssss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Pernilla. Hon Pernilla, va ska hon göra ifrån er ett helt år? :(

2011-08-10 @ 21:57:54
URL: http://fialialejjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0