mysedag med nilla

Igår hade jag min mysdag med pernilla! Vi rensade stan, köpte världens asbästa jeans som jag aldrig kommer vilja ta av mig blandannat! Köpte med oss massa gott och åkte upp till slottsskogen. Solade, pratade om livet, försökte locka dit folk (vi lyckades iallafall locka till oss en liten 2årig liten kille som dök ner i våran bullpåse! hahaha, så söt) och tillslut fick vi sällskap av olsson och peter. Idag får jag se ifall nathalie orkar vara med mig efter hennes lilla segeltur, annars ska jag väl bara dega, städa och sånt där tråkigt. Jättekul inatt när jag kom hem föressten, och ser att det är översvämning i badrummet. Min tvättmaskin blev helt ceeepeee igår och ville lämna kvar tusen liter vatten i maskinen. brabra. får se om tvätten har torkat tills nästa år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0