ääääntligen

åhåhåhåå, äntligen har det som vi alla väntat på inträffat! idag kom OERn till oss och som vi har varit spända och väntat på denna kvinna! vi har väntat på henne sen i mars och jag har varit nervös på precis alla skift jag kört. nu kan vi äntligen andas ut lite. jag var ioförsig ledig idag så jag hade ju inget att bidra med men ändå. är glad för det, för jag hade inte velat köra utan lisen som är på semester! skulle kännas fel fel fel. det gick bra iallafall, simon och gänget är så duktiga! i'm proud!

ikväll har jag varit ute och ätit med fina lina och nu ska jag bara slappa. har köpt med mig lite godis och ska glo på pretty little liars! puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0